اوستا فینگیلیاوستا فینگیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پسمل گوگولی مگولی من اوستا

اوستای یک سال و ده ماهه من

1393/2/15 15:15
نویسنده : مامان شیما
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام من بعد از یک وقفه طولانی اومدددددددددددم بوس

ولی الان اومدم که انشاالله جبران  کنم  ...

توی این مدت اوستا گوگولی مامانی کلی مریض شده غمگین حتی یک بار هم به علت تب شدید تا مرز تشنج پیش رفت ...

 

بگذریم ، اوستا الان یه سری کلمات روا دا میکنه مثلا :

 

ماما رو همون ماما میگه یا مانی ، مامایی

بابا :بابایی 

بیرون :ددر

مرسی: میشی

کاکائو: کاکائی

نیست : نیشت

داغ: جیز و..........

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مجید
19 اردیبهشت 93 16:28
سلام و درود بر زن دایی گرامی ماشاء الله چشم نخوره اوستا جون... عکس جدید داشتین بزارید خدا اوستا رو زیر سایه پدر و مادرش حفظ کنه درود مرسی آقا مجید شما لطف دارین ای به چشم عکس هم میزاریم
هیراد و عمه لیلا
27 اردیبهشت 93 16:07
مجید
29 اردیبهشت 93 0:47
ممنون سر زدین زن دایی گرام خواهش برار
مجید
7 خرداد 93 17:46
برار؟ آبجی به لهجتون اونوقت چی میشه؟ آقا مجید لهجه خاصی نیست فقط یه دال جا انداختم فکر میکنم کردی باشه