اوستا فینگیلیاوستا فینگیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پسمل گوگولی مگولی من اوستا

امشب شب توست پسرم ......

1392/4/4 10:55
نویسنده : مامان شیما
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر! 


مادر شدم اوپاره جان شد،خدا را شکر


شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من


لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر

 
من باغبان تازه کاری بودم اما او


یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر


او آمد و باران رحمت با خودش آورد


گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر


سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم


شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر


مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است


دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر !!!

animated gifs of fireworksanimated gifs of fireworks

عشق من

اوستای عزیزم اولین سالگرد تولدت مبارک

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده . . . !!
novo27

پسندها (2)

نظرات (6)

مبین فرفری
4 تیر 92 1:11
تولدت مبارک عزیزم







ممنونم عزیزم لطف کردین
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 8:07
قربونت برم عزیزم تولدت مبارک باشه خاله جون
وبلاتگت خیلی خوشگله به به به سلیقه مامانی خوشحال میشم پیش ما هم بیاید و نظر بدید عزیز دلم


مرسی خاله جون - اومدیم
مامان و بابای حسین
4 تیر 92 10:15
تولد تولد تولدت مـــــــبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

الهی صد و بیست ساله بشی زیر سایه خدا و پدر و مادر


ممنونم خاله جون لطف کردین
مامان و بابای حسین
4 تیر 92 14:07
کارتون جالب بود عکس متولدین رو گذاشتین تو سایتتون خوشحال میشم پیش ما هم بیایین و نظر بدین عزیزم منتظریم


مرسی چشم حتما
هیراد و عمه لیلاش
17 تیر 92 22:38
عزیز دلم تولدت مبارک
انشاالله خوش و سلامت 120 ساله بشی گلکم
این بوسها هم هدیه به خوشگل خاله
خاله جونم ببخش با تاخیر اومدم


مرسی خاله جون لطف کردین مااااااااااااااااااچ
مامان ساجده
5 مرداد 92 20:03



مااااااااااااااچ